12 februari 2017

Sophia's Mirror: What the Earth Mother Said to Me

Sophia's Mirror: What the Earth Mother Said to Me: Be in awe of the world around you. It is a living, breathing organism  fit not only for human habitation but for the sustenan...



Ik lees dit gedicht met een open hart en voel de diepe betekenis. Dat is wat ik de afgelopen jaren met veel geduld en met vallen en opstaan geleerd heb. Open zijn en luisteren. Maar er is meer om te leren.
Dit gedicht opent mede een weg van zachtheid die ik maar niet kon vinden bij mezelf. Het komt bij mij binnen op het moment dat ik dit intens nodig heb om mijn emoties eens de vrije loop te laten. Te zien dat ik een leerling ben die leert van zichzelf. De gebeurtenissen van de afgelopen tijd helpen me om respect te tonen, niet alleen naar anderen, maar eerst en vooral naar mezelf. De oogkleppen af te gooien en mijn hele zelf te gaan zien. In relatie met dat wat me raakt.
Pas dan kan ik onderdeel zijn van de heling die Moeder Aarde te bieden heeft en daarmee ook mezelf redden.

Overgenomen van: sophiasmirror.blogspot.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De energiesystemen van Moeder Aarde.

De energiesystemen van Moeder Aarde.   Leylijnen (uiterlijke aardenergie)  en chakra’s (innerlijke energie) staan met elka...